IGAPE Internacional - ilustración

Actualmente estamos presentes en China, Estados Unidos, Marrocos, México e Perú, a través das nosas Antenas Empresariais, apoiando as iniciativas de internacionalización das empresas galegas.

As Antenas Empresariais complementan un amplo abano de instrumentos tendentes a impulsar o aumento na cantidade, calidade e impacto efectivo das exportacións da empresa galega, a diversificación de mercados, a internacionalización dixital e a formación e posta a disposición da empresa galega de talento internacional.

China, cunha poboación de 1.4 billóns, é a segunda maior economía no mundo,  é un mercado enorme de consumo e tamén é a base máis grande de produción mundial da maioría dos sectores.

Co desenvolvemento das últimas décadas, xa existe unha proporción considerable de cidadáns chineses que conta con poder adquisitivo suficiente para consumir produtos e servizos importados de alto valor, tamén China converteuse nun investidor importante nos proxectos internacionais, construción de infraestruturas, e agroalimentación por exemplo.

En China, IGAPE conta cunha oficina situada en Xangai con saída directa á parada de metro de Wunin Road (preto do famoso templo de Jing’An en Najing Road), como analista en antenas territoriais Españolas.

Novidades China - Impacto COVID-19 en China

China foi o primeiro país que detectou a epidemia, pero coas medidas estritas de control, o país controlou absolutamente o virus e toda a economía foise recuperando desde abril, 2020.

Despois de controlar a primeira onda, China Continental detectou 338 casos adicionais soamente, dos cales 286 foron importados. Hoxe en día China segue regulando as entradas dos viaxeiros internacionais, pero dentro do país, a vida mantense baixo a nova normalidade. As máscaras non son obrigatorias salvo no transporte urbano aínda que a maioría da xente manteña a medida voluntariamente.

Aínda que no primeiro trimestre a economía de China foi gravemente afectada por COVID-19, e o PIB de China caeu 6.8%, o dato recuperouse ata un crecemento de 3.2 en Q2 e conseguiu +4.7% en Q3. Segundo as estatísticas nacionais, en setembro o valor engadido de sector industrial en China aumentou 6.9%, o volume de retail creceu 3.3%, incluso a venda de automoción subiu 12.8%, datos que indican que o mercado doméstico de consumo está practicamente recuperado. Ao mesmo tempo, e con datos de setembro a rotación de liñas aéreas domésticas en China recuperou o número de voos ao de antes da epidemia. Segundo a estimación de IMF, China podería ser o único país que consegue un crecemento positivo de PIB en 2020.

A importación e exportación de China caeu na primeira metade do ano pero empezou a recuperar o crecemento desde Q3. Desde xaneiro ata setembro 2020, a importación total en China caeu 0.6% e a exportación subiu lixeiramente 1.8%.

Hai que destacar que a importación de agroalimentación segue crecendo co fin de satisfacer as demandas de comida do país, especialmente a carne de porco importada tivo unha subida de 132.2%, a tenreira importada 38.8%. Os produtos importantes de exportación durante este ano son electrónicos (+17.3%), téxtiles incluíndo máscaras (+37.5%), e equipos médicos (+48.2%).

A Antena Igape China presta servizos empresariais individualizados, para solicitalos acceda a través da Oficina Virtual do Igape IG263 Servizo de internacionalización Antenas do IGAPE no exterior.

Sección de contidos de interese para descargar:

Emilio GuardiaEmilio Guardia
Director de Antena Perú

Moitas son as características ou circunstancias que converten a Perú nun mercado atractivo para as empresas galegas.

De Perú é destacable o crecemento constante da súa economía na última década, que se viu posibilitado por varios factores. Entre eles, debeuse á continuidade nas políticas macroeconómicas que estabilizaron as finanzas públicas, a un baixo endebedamento do goberno, a promoción do crédito interno e a redución da inflación ao nivel de países avanzados. Os seus indicadores son mellores, en moitos termos, que outros países da rexión.

Así mesmo, cabe destacar que se foron levando a cabo un conxunto de medidas ligadas ao impulso do investimento público e acrecéntase o dinamismo da actividade privada.

Hai un incremento da clase media que leva aparellado un maior consumo interno de produtos de varios sectores que presentan un valor engadido.

Novidades Perú - Impacto COVID-19 en Perú

A situación actual derivada da pandemia mundial do Coronavirus afectará no 2020 con forza a Lationamérica e para a economía peruana prevese un desplome do 14%, segundo o FMI, aínda que se estima que a recuperación para o país andino sexa pronta no 2021.

As principais entidades crediticias, corroboran coa súa clasificación do país, o exposto, considerando a Perú como un país cunha economía interna e externa favorable e unha situación política relativamente estable.

Sectores de interese:

Con relación aos sectores de interese no país, sendo este un listado non exhaustivo, destacan:

  • A construción e a enxeñería (infraestructura vial, auga e saneamento, educación, sanidade, sector enerxético)
  • Servizos, especialmente as tecnoloxías de información e comunicacións (TIC), o turismo, a loxística ou o fortalecemento institucional.
  • Produtos e servizos pertencentes ás industrias auxiliares, a sectores primarios como a agricultura, a minería, a pesca, etc.
  • Oportunidades no sector agroalimentario (polo incremento da clase media peruana con novas pautas de consumo).
  • Innovación e tecnoloxía para os diferentes sectores.
  • Nestes momentos, pola situación da pandemia, oportunidades na educación e na saúde (requirimentos de adaptación a nivel tecnolóxico)

Sección de contidos de interese para descargar:

A Antena Igape Perú presta servizos empresariais individualizados, para solicitalos acceda a través da Oficina Virtual do Igape IG263 Servizo de internacionalización Antenas do IGAPE no exterior.

Adriana CaoAdriana Cao
Directora de Antena México

Importancia de México para Galicia

México é a décimo quinta economía do mundo máis importante no comercio internacional, cuarta do continente americano e segunda de Iberoamérica.

Actualmente é un mercado potencial de 130 millóns de consumidores, é o 10° país máis poboado a nivel mundial cunha forza laboral de 50 millóns de habitantes e é o primeiro país de fala hispana no mundo.

Hoxe en día, o grao de apertura da súa economía ( M+X/PIB) sitúase en torno ao 60%, nivel que se compara favorablemente co doutros países da OCDE. Este grao de apertura débese, en parte, aos múltiples acordos comerciais que asinou, que ofrecen acceso preferente a 46 países e á pertenza a organismos internacionais como a OMC e APEC.

Estes numerosos acordos comerciais asinados fixeron de México para as empresas galegas, non só como un país de destino final senón unha posible plataforma de entrada a un continente de máis de 507 millóns de consumidores potenciais, consolidándose como un mercado con interese estratéxico para o comercio internacional.

México e a UE chegaron ao acordo final para a modernización do TLCUEM o cal se espera entre en vigor en 2022 e que inclúe tamén cambios en materia de compras públicas, protección de investimentos e de indicacións xeográficas ( IG), resolución de disputas, maior liberalización do comercio de servizos e produtos agro.

Cabe sinalar que, España destaca como o quinto cliente e o provedor número 12 para México, facéndoo o mercado máis importante fose de Europa.

México é o principal destino turístico de América Latina e un dos 7 países máis visitados do mundo, derivado do seu indubidable potencial turístico polos seus destacados atractivos naturais e culturais. De feito, o turismo foi considerado por distintas empresas como unha actividade estratéxica e desde hai algúns anos está a tratarse de impulsar o sector promovendo tanto leis adecuadas que permitan o desenvolvemento da actividade turística respectando o patrimonio e os recursos naturais como plans de desenvolvemento integrais de zonas ou lugares específicos.

En materia de investimento estranxeiro, España consolídase como o segundo investidor máis importante e primeiro da Unión Europea, mesma que deriva das grandes corporacións multinacionais e pemes españolas como provedoras destas grandes empresas.

Actualmente estímase que en México existen máis de 5,500 empresas de orixe española no país.

Importancia de Galicia para México

Galicia e México mantiveron desde sempre estreitas relacións económicas e comerciais que se viron reforzadas nos últimos anos. Aínda que moitas grandes empresas galegas xa se atopan en México, tamén se fai cada vez máis notoria a presenza de compañías mexicanas en Galicia.

As empresas galegas están a contribuír ao desenvolvemento de México en sectores estratéxicos como o enerxético, financeiro, telecomunicacións, infraestruturas, servizos, turismo, transportes, medio ambiente, biotecnoloxía, automoción e aeronáutico.

México é o primeiro destino das exportacións galegas a Latinoamérica e o quinto máis importante fose de Europa. España foi o terceiro provedor europeo de México e o segundo comprador da UE.

En 2021, 504 empresas galegas exportaron a México alcanzando 219.584,27 millóns de euros.

17,000 galegos viven no país e con negocios en ambos os lados do Atlántico.

Sección de contidos de interese para descargar:

A Antena Igape México presta servizos empresariais individualizados, para solicitalos acceda a través da Oficina Virtual do Igape IG263 Servizo de internacionalización Antenas do IGAPE no exterior.

Javier Pérez PalenciaJavier Pérez Palencia
Director de Antena EE.UU.

EE.UU. primeira potencia económica

A economía dos EE. UU. cun produto interior bruto de 21,4 billóns de dólares en 2019, é a primeira do mundo. Forma un mercado de 328 millóns de consumidores que cunha renda per cápita de 62.480 dólares representa preto dun 24% da produción mundial. Segundo datos da UNCTAD, en 2019 EE. UU. ocupou o segundo lugar como emisor de investimento (9,5% do total mundial) e foi o principal receptor de investimento estranxeiro (15,9% do total).

Mercado

Segundo datos do censo de 2019, a poboación do estado de Florida é de preto de 22 millóns de habitantes, dos cales máis de 6 millóns habitan a área metropolitana de Miami, tamén coñecido como Greater Miami Area (o cal inclúe os condados veciños de Fort Lauderdale e West Palm Beach), e de 2.7 millóns no Condado de Miami. Nos últimos tempos, Miami converteuse na porta de América para España polos seus vínculos culturais e económicos con Latinoamérica e o Caribe. É un dos centros financeiros máis importantes do país e nos seus arredores sitúanse as sedes de gran parte das multinacionais que operan en Latinoamérica.

Estados Unidos cunha economía ben diversificada, avanzada tecnoloxicamente, e cun gran peso do sector servizos, supón máis de dous terzos do PIB excluíndo o sector público. O sector industrial representa un 18,2% da produción total e abarca telecomunicacións, electrónica e equipos informáticos, química, automóbil etc. O sector agrícola, aínda que pouco relevante en termos relativos, é altamente produtivo. Cabe resaltar a alta porcentaxe do PIB que corresponde ao consumo privado, un 69,6% en 2019.

COVID-19

O gobernador de Florida, Ron DeSantis asinou recentemente a Orde Executiva 20-315 que establece o inicio da vacina COVID-19 aos seguintes grupos:

  • Residentes e persoal do centro de atención a longo prazo Persoas de 65 anos de idade ou máis
  • Persoal de atención médica con paciente directo
  • Persoas consideradas extremadamente vulnerables ao COVID-19 polos provedores do hospital

O Departamento de Saúde de Florida (Florida Department of Health https:// floridahealthcovid19. gov/) mantén as seguintes recomendacións:

  • Recoméndase aos residentes e visitantes que se cubran a cara se non é posible o distanciamento social, tanto en interiores como en exteriores
  • Absterse de reunións de máis de 10 persoas
  • Evite os espazos pechados, os lugares concorridos e as contornas de contacto próximo
  • Viaxar aumenta as súas posibilidades de contraer e propagar COVID-19
  • Non viaxe se está enfermo ou se estivo preto de alguén con COVID-19 nos últimos 14 días
  • Non viaxe con alguén que estea enfermo

Viaxar aos EE. UU.

A Proclamación presidencial 9993 suspende a entrada a Estados Unidos aos cidadáns estranxeiros que estivesen presentes nos 26 países que comprenden a zona Schengen, España incluída, ata 14 días antes da súa chegada ao porto de entrada a Estados Unidos.

O Departamento de Estado aconsella léanse as páxinas de avisos de viaxe específicos do país e de COVID da embaixada de EE. UU. para obter actualizacións sobre o impacto do COVID-19.

Para obter información completa e actualizada, visite o sitio web da Embaixada dos EE. UU. en España:

https://es.usembassy.gov/es/preguntas-y-respuestas-sobre-covid-19/

Oportunidades

Destacar a oportunidade que teñen as empresas en comercio e turismo para posicionarse de maneira adecuada e actuar con rapidez para unha nova "apertura".

2020-21 é un bo momento para revisar a estratexia das compañías que queren acceder a un mercado tan atractivo, diversificando as súas canles de entrada, explorando o en canle on- line.

En liñas xerais, os sectores menos afectados e con máis actividade no Estado de Florida son os seguintes: Transporte de carga aérea, industria marítima de recreo, tecnoloxía, equipos médicos, sector de alimentación en ‘ retail’ (esperando que se reactive en Horeca), aeroespacial e naval.

Sección de contidos de interese para descargar:

A Antena Igape EEUU presta servizos empresariais individualizados, para solicitalos acceda a través da Oficina Virtual do Igape IG263 Servizo de internacionalización Antenas do IGAPE no exterior.

ÁFRICA Novas Perspectivas

A economía africana presenta unhas perspectivas bastante favorables para os próximos anos. Segundo o informe Global Economic Prospects do Banco Mundial, o crecemento económico de África acelérase, cunha taxa de crecemento do 3,4% no 2019 e do 3,7% no 2020-21.

O continente, onde existe a maior zona de libre comercio do mundo, a área Continental Africana de Libre Comercio ( AfCFTA), cun mercado de 1.200 millóns de habitantes, está preparado para crear unha traxectoria de desenvolvemento completamente nova, aproveitando o potencial dos seus recursos e a súa poboación.

Doutra banda, África é un foco de máximo interese para o investimento exterior desde todo o mundo. No transcurso do último exercicio, o continente africano esquivou a diminución global do investimento estranxeiro directo a medida que os fluxos dirixidos á rexión experimentaron un incremento interanual do 11%, elevándose a 46.000 millóns de dólares (40.750 millóns de euros ao cambio actual), segundo o ‘Informe de Investimento Mundial’ da Conferencia das Nacións Unidas sobre Comercio e Desenvolvemento (UNCTAD).

Marrocos a porta de África

Marrocos é o 25º país máis grande de África cunha área xeográfica de 446.550 km2 ² (712.550 km² incluíndo o Sáhara Occidental).

Segundo destino da exportación española despois da UE, sendo o volume de exportación a Marrocos maior que o de China e India conxuntamente.

O posicionamento estratéxico de Marrocos en África apoiado nos referentes culturais, idiomáticos e relixiosos comúns e liderado polos viaxes do Rei de Marrocos, Mohamed VI, permitiu posicionar ao país alauí como porta de África.

O país alauita é o máis estable do norte de África e apostou pola súa inmersión na economía mundial. Membro da Organización Mundial do Comercio (OMC), asinaron máis de corenta acordos de libre comercio que lle dan acceso a máis de 1.000 millóns de consumidores.

Marrocos é o principal receptor do Investimento Estranxeiro Directo (IED) do Norte de África.

A economía marroquí é a 5ª máis grande do continente africano (Sudáfrica, Exipto, Nixeria e Arxelia) e a 57ª máis grande do mundo.

Sectores de oportunidade

Os sectores comerciais máis atractivos para as firmas galegas inclúen a pesca (peixes e crustáceos), a automoción, as semi-manufacturas industriais (metálicas, eléctricas, mecánicas), as materias primas (madeira, plástico, pedra, formigón e de ferro e aceiro), os equipamento en xeral -en particular para a industria téxtil (pezas e complementos de vestir), o equipamento e a xestión turística, os servizos de transporte e loxística, os servizos de enxeñería e de consultoría, o sector da distribución (inclúe franquías), a exportación de sistemas de xestión en todos os ámbitos (desde loxística a sanidade) e o material e o equipamento de construción.

Desde a Antena Igape en Marrocos (Casablanca) poñemos a disposición das empresas galegas un coñecemento especializado da economía marroquí, para facilitarlles ao máximo o seu acceso a este mercado.

Convidamos a aproveitar esta importante ferramenta tanto ás compañías que queren comezar a exportar a Marrocos, como para as que buscan fortalecer lazos de comercio ou de investimento xa existentes.

Asesoramos e acompañamos a empresas e institucións nos seus procesos de internacionalización: plans de exportación, control e seguemento en todo o proceso de exportación, investigación e prospección de mercados, información e asesoramento da xestión administrativa da exportación (aranceis, loxística, documentos), asesoramento en fiscalidade internacional, ampliación e expansión de mercados, contratación internacional, asesoramento xurídico e marco legal internacional.

ComercioInvestimento e cooperación empresarial
Agroalimentación Acuicultura
Automoción Aeronáutica
Distribución comercial Agroindustria
Equipamento / material para construción Automoción
Equipamento agrícola Electrónico
Equipamentos para industria téxtil Enerxías renovables
Inxeniería e consultoría Servizos a empresas
Insumos para industrias de metálica, metalúrxica, mecánica e electrónica. Servizos de formación
Material ferroviario (seguridade e sinalización) Transporte e loxística
Sanidade Tratamento de augas
Sistemas de xestión (loxística, sanidade,…) Turismo
Transporte e loxística  
Turismo  

Sección de contidos de interese para descargar:

A Antena Igape Marrocos presta servizos empresariais individualizados, para solicitalos acceda a través da Oficina Virtual do Igape IG263 Servizo de internacionalización Antenas do IGAPE no exterior.

Apoio ás empresas galegas ante a entrada en vigor do novo escenario aduaneiro que significa o Brexit.

Acceso á Oficina Brexit

 

Estatísticas de comercio exterior

Datos comercio exterior Galicia Abril 2022

Sector
Datos
(Millones de euros)
% Variación anual
Export Import Saldo Export Import Saldo
Téxtil / Moda 625,9 281,6 344,3 74,1% 102,5% 56,2%
Automoción 380,3 357,1 23,3 -43,5% -28,9% -86,4%
Agroalimentación e Bio 365,7 388,6 -22,9 35,5% 40,3% -223,5%
Productos minerales 303,7 496,1 -192,4 381,4% 177,0% -65,9%
Metalmecánico 240,0 308,5 -68,5 16,6% 54,0% -1.340,1%
Madeira / Forestal 117,7 38,1 79,6 40,3% -14,1% 101,3%
Industrias Químicas 105,9 67,6 38,3 74,1% 75,3% 72,2%
Plásticos / Caucho 33,1 42,9 -9,8 12,8% 9,6% -0,1%
Pedra Natural 29,9 2,3 27,5 11,7% -0,2% 12,8%
Maquinaria 27,4 59,7 -32,2 -33,6% 4,8% -106,4%
Cementos 13,8 6,4 7,4 43,2% 55,1% 34,4%
TIC 6,9 11,9 -5,1 -10,2% 16,0% -92,0%
Naval 3,4 0,7 2,8 -88,2% -16,4% -90,2%
Aeronáutico 0,7 0,2 0,5 -21,8% 403,9% -38,2%
Resto sectores 78,3 28,9 49,4 60,2% 28,2% 87,6%

Fonte: Departamento de Aduanas e Impostos Especiais. AEAT

Neste enlace de Infoscod podes ampliar o detalle destes datos e acceder a mais contidos. Infoscod é a plataforma empregada polo Igape para consultar datos de carácter socioeconómico. Infoscod é unha iniciativa colaborativa que funciona como un agregador de datos provintes de fontes estadísticas oficiais.

Análise da situación de internacionalización da empresa.

Solicitude de Alta

Base de datos de expertos en comercio exterior con experiencia contrastada en servizos de apoio á internacionalización e con amplos coñecementos do mercado do país de ubicación.

Bases de axentes

Solicitude de alta

Manual de solicitude

Bases reguladoras

Trátase dun directorio que recolle profesionais co perfil e formación orientados á internacionalización empresarial co fin de difundir esta información entre o tecido empresarial galego e canalizar a oferta e a demanda de persoal especializado deste tipo.

O directorio está á disposición do tecido empresarial galego co obxectivo de canalizar a oferta e a demanda de persoal especializado na xestión internacional da empresa. Para a incorporación á empresa destes profesionais pode tamén solicitar a axuda para á contratación de xestores de internacionalización 2021-2022

Máis información ver Xestores de Internacionalización

Directorio de xestores

Solicitude de perfís

Inscripción Profesional

Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

Base de datos de empresas que prestan servizos de asistencia técnica para a internacionalización empresarial.

O Igape, para os efectos de facilitar a internacionalización da economía galega, dispón de diversos servizos de información e facilitación de acceso a especialistas en comercio exterior en orixe e en destino, como son os servizos de Xestores de Exportación e de Axentes Comerciais Mediadores no Exterior.

A BD podese ser consultada a través dos seguintes filtros:

  • Sectores de especialización
  • Canle de especialización
  • Servizos de apoio que prestan
  • Comunidade Autónoma de situación
  • Países ámbito de actuación
  • Idiomas cos que traballa a consultora

Na base de datos pode encontrar datos para contactar directamente coa empresa que desexe.

Nota: O Igape non se fai responsable da veracidade da información declarada polas empresas -publicada nesta base de datos-, nin da eficacia dos servizos contratados a estas.

Consultar a base

Darse de alta

Co obxectivo de informar sobre as reaccións dos mercados internacionais e axudar a comprender a influencia dos novos avances dixitais no posicionamento internacional e global, o Igape ofrece ás empresas o programa "Fórmate internacional" O programa inclúe cursos "Fórmate" con contido específico sobre as claves da internacionalización nun contexto diferente e Webinarios de actualización de mercados "Ciclo de seminarios web do país", "Ciclo BrexitGalicia".

Máis información

Podes ver os webinarios na nosa canle de Youtbe.

Ir a Youtube

A Xunta, a través do Igape e en colaboración co ICEX, organiza a 12ª Edición do curso en liña “O Comercio Internacional: Transporte Marítimo e Operativa Portuaria”. Os principais obxectivos son:

  • Facilitar coñecemento da operativa portuaria e os principais elementos que interveñen no transporte marítimo de mercadorías.
  • Proporcionar os coñecementos necesarios para realizar unha correcta xestión dos riscos, así como os aspectos contractuais que deben considerarse.
  • Familiarizar co novo código aduaneiro e as súas implicacións.
  • Dominar os incoterms e a súa vinculación co contrato, o medio de pago, a loxística e as aduanas.

Aplicabilidade do Curso en liña: As empresas exportadoras de bens teñen a necesidade de coñecer en profundidade as diferentes alternativas para colocar os seus produtos nos mercados internacionais. Entre as opcións existentes, o transporte por mar ten especial importancia, especialmente para expedicións de mercadorías a mercados lonxanos. Neste contexto, resulta fundamental a formación dos profesionais dos fabricantes de bens con vocación internacional, para que coñezan en profundidade como funciona a operativa portuaria e o transporte marítimo.

  • Destinatarios: Empresas galegas e operadores de comercio internacional que queiran iniciarse ou consolidarse no comercio exterior.
  • Datas celebración do curso: do 3 de outubro ao 27 de novembro de 2022, cunha duración de 120 h ao longo de 8 semanas.
  • Prazas limitadas: O prazo de inscrición abrirase o 6 de xuño ata que se complete o cupo de 50 prazas.
  • Prezo por alumno: 245 €.

Máis información e programa

Inscricións

O Igape convoca 37 prazas para a capacitación de profesionais en materia de internacionalización empresarial mediante formación práctica, coa finalidade de mellorar a empregabilidade e poñer á disposición das empresas galegas profesionais que lles axuden a mellorar a súa competitividade.

Obxecto deste programa:

Formar especialistas no ámbito da internacionalización empresarial baixo a modalidade de formación práctica no estranxeiro e/ou en Galicia (en oficinas do Igape ou Xunta, oficinas comerciais de España no exterior, cámaras de comercio españolas no estranxeiro, organismos multilaterais, organismos intermedios galegos, centros de investigación, empresas e/ou outros organismos en Galicia ou no estranxeiro) para realizar labores de investigación de mercados, estudo de empresas e a súa planificación para internacionalización e investigación das posibilidades de cooperación internacional entre empresas galegas e estranxeiras.

Importante: os exames de idiomas realizaránse unha vez rematado o prazo de presentación de solicitudes. A data exacta dos exames publicaráse nesta web. Os aspirantes que non comparezan ou non acaden o nivel mínimo B2 na proba de inglés quedarán excluídos do proceso de selección.

Instrucións para cubrir a solicitude:

  • Entrar en Oficina Virtual crear usuario e validarse.
  • Logo de validado ir á pestana de empresas e crear unha empresa tipo Persoa Física (nome da persoa, DNI).
  • Logo ir á pestana de servizos seleccionar IG220 - ADQUISICIÓN DE COMPETENCIAS PROFESIONAIS EN MATERIA DE INTERNACIONALIZACIÓN EMPRESARIAL.
  • Cubrir os datos que se lle van solicitando.
  • Presentar vía telemática mediante certificado dixital.

Ligazón á bolsa

Programa de aceleración especializado na comercialización internacional da innovación que persegue que solucións innovadoras galegas alcancen a presenza e/ou o fortalecemento no mercado exterior no menor tempo posible.

Máis información e inscripción